نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

» خنده بازار

نفرین نمیکنم …

خدا ازت بگذره …

بعدم دنده عقب بیاد از روت رد شه قشنگ له شی!!!!


اگه کسی بهت گفت دوستت دارم

آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو :

اونجایی که تو درس میخوندی ما مدیر مدرسه بودیم !


نصف عمرم در انتظار پر شدن تاکسی گذشت !


یه تاکسی شخصی اومد مسافر بزنه بد تاکسی خطیه نزاشت

اومد بزور یارو رو برد تو ماشین خودش بد یه کم جلوتر تصادف کرد |:

کلـــــــید‌ اســــــــرار =))))


اگر دنیــــــا برعکس بود آدما عاشق نمی شدند

عاشقا آدم می شدند

.

همه حرووف الفبای انگلیسی رو اینطوری یاد گرفتن یا فقط من اینطوری ام؟

A B C D E F G H I J K elemeno P Q R S T U V W X Y Z


تو خارج حتی گداهاشونم خارجی حرف میزنن …..

ما کجائیم و اونا کجا….


ﻣﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺖ ﺗﺨﻢ ﻣﺮﻏﻬﺎ

ﺗﺎ ﺁﺩﻡ ﻣﺠﺮﺩ ﯾﺎ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ

ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﭙﺮﻥ ﺗﻮ ﻣﺎﻫﯿﺘﺎﺑﻪ !


یه بیماری هم وجود داره به اسم: ریسکایل‌بینِ خالی!

شخصِ بیمار هیچ‌وقت ریسکایل‌بین پی‌سی‌ش نباید پُر باشه و دائماً خالی‌ش می‌کنه


اینقدر بدم میاد از اینایی که باهاشون چت میکنی

وقتی چت تموم میشه میخوان برن بخوابن

میگن خب دیگه شب بخیر، زرت یهو آف میشن!!

آیا نباید صبر کرد تا جواب شب بخیر را شنید!؟

آیا طرف مقابل ساقه ی کرفس است!؟


در عجبم اون زمان با یه فلاپی که ۱/۴۴ مگابایت بیشتر حجم نداشت

چی رو جا به جا میکردیم دقیقا؟!


طرف دندونش درد می کرده میره دکتر میگه:

همه رو بکش بجز اونی که درد می کنه !

دکتر میگه چرا ؟
میگه: بذار مثل سگ تنها بمونه !


فارسی: دوست دارم

انگلیسی: آی لاو یو

فرانسه: ژ تم

اسپانیول: ته آمُ

ایتالیایی: تی آمُ

آلمانی:ایش لیبه دیش

دخترونه: بولولو مولی‌ گوجی بوچ بوچ!


این حرف بزرگمهر که می گفت

“سحرخیز باش تا کامروا شوی” رو زیاد جدی نگیر

دور و بر ما، سحر خیز ها یا کله پز شدند یا نانوا


شمارم توگوشیت تارعنکبوت گرفته

(طرح خجالت دادن بی وفاها)


ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه . تادهنشو وا می کرد آب می رفت تو دهنش نمی تونست بگه . دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . شروع کرد از خوشالی بالا پایین پریدن . دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو . اینقده بالا پایین پرید خسه شد خوابید . دیدم بهترین موقع تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الان چند ساعته بیدار نشده . یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب…



نصف ایرانیا گوگل رو واسه جستجو مطالب مورد نظرشون استفاده می کنن !
نصف دیگه هم واسه اینکه ببینن اینترنتشون وصله یا نه !


یارو میره هارد بخره میگه هارد ۳۲۰ میخوام . بنده خدا هارد ۲۰۰ میاره !!
یارو بهش میگه گفتم ۳۲۰ . بنده خدا میگه : ناراحت نباش جا وا می کنه !!


راستش دارم به ازدواج با ایرانسل فکر می کنم از بس که هر روز بهم اس ام اس می ده یه جورایی بهش وابسته شدم !!!


نیوتن غلط کرد !
واسه بعضی عمل ها
هیچ عکس العملی نیست !


دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن :
از یه جائی‌ به بعد بحث کردن دیگه فایده ایی نداره،باید فحش بدی !!!

قدیما به کسی که به پات می نشست میگفتن ” وفادار ”
الان میگن "سیریش"!

اس ام اس خنده دار


توی تهران، کل جدول مندلیف رو با یه نفس میکشی تو بدن!


یه ضرب المثل هست که میگه:
شـــانـــــس یــــه بـــار در خــونــه آدمـــو میــــزنـــه
بَـــدشــــانـــســـی دســـتـــش رو از روی زنـــگـــــــ بـــر نـــمیـــداره
بـــدبــَـخـــتـــی هَـــم کـــه کـــلاً کـــلیــد داره


یه قانون نانوشته میگه :
اگه یه هفته ام وقت داشته باشی
باید کل کتابو شب امتحان بخونی !


دختر 14 ساله تو فیسبوک نوشته \"از همه مردا متنفرم\"
فک کنم دوست پسرش همبرگرشو خورده... آخی!!!


با توجه به نزدیک شدن قیمت نان به سکه، بزودی نان به شکل :
ربع نان، نیم نان، تمام نان،
طرح قدیم (برشته)،
طرح جدید (دور خمیری)
عرضه می گردد.. . . .


وقتی با دوست دخترت میری بیرون آنجلینا جولی با لکسوز واست بوق میزنه !!
اما وقتی تنهایی یه پیرزن که رو ویلچر نشسته هم نمیذاره ببریش اونور خیابون...!



دیدین سر جلسه امتحان وقتی رو یه سوال گیر میکنی تمام خاطرات زندگیت یادت میاد جز همون یه سوال ..
بعد کافیه برگتو تحویل بدی کلمه به کلمش یادت میاد!!



نانوایی ها بعد از هدفمند شدن:
سلام. به سیستم گویای نانوایی شاطر اکبر خوش آمدید؛
جهت اطلاع از قیمت نان عدد 1،
ثبت نام خرید نان به صورت قسطی عدد 2،
طرحهای تشویقی رنگی عدد 3 و شرکت در قرعه کشی پنج نان رایگان در هفته عدد 4 را فشار دهید....!!!



عضنفر به دوس دخترش :
عزیزم اگه موبایلت زنگ نمیزنه بدون منم... چون شارژ ندارم!



آقایون محترم توجه کنید :
وقتی دوست دخترتون ازتون میپرسه :
اگه یه روز ازدواج کردی،من‌ به عروسیت دعوت میکنی ؟
بدون اینکه حرفی بزنید صحنه رو ترک کنید !!!
سوال در نهایت ِ حیله گری طراحی شده!!!


شاعر میگه: زن زیبا بود در این زمونه بلا
درجایی دیگر: بلا ای بلا دختر مردم...
در جایی دیگر: بلا ملا بلا بلا بلا...میخرم واست طلا ملا
نتیجه: شاعر نداریم که یه مشت دیوونه داریم...!!



قبلنا پسرا از پدرشون یاد میگرفتن چطور باید ریشاشونو بزنن
الان از ماماناشون یاد میگیرن چطور ابرو وردارن
به کجا داریم میریم چنین شتابان!!!


بعضی وقتها عقل آدم یه چیز میگه و دلش یه چیز دیگه
اصلاً هر دو شون غلط کردن آدم باید ببینه زنش چی میگه...!!!


استاد میگه چرا سمت راست کلاس همیشه شلوغ تر از سمته چپه ، گفتیم چون وایرلس اینور بهتر آنتن میده...
اصن دچار یاس فلسفی شد این بشر...!!


ارسطو را گفتند: ادب از که آموختی؟
.
.
.
ارسطو قدری نگریست و گفت :
.
.
نه ! وجدانا کجای قیافه ی من به لقمان می خوره ؟!


اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ میخونم خوانندهه اشتباه میخونه!!


سالها پس از گران شدن نان:
.
.
.
.
.
.
.
.
مادر به دختر: دختر لگد به بختت نزن! پسره نون خشکیه!!


مغز انسان پر کارترین جای بدنه اون همه ۲۴ ساعت روز و همه ۳۶۵ روز سال و کار میکنه
کار اون از لحظه تولد آغاز میشه و فقط وقتی متوقف میشه . . . . . . . . . . که ما وارد سالن امتحانات میشیم!!!    

اس ام اس روز دختر » دخترا بیاین!!!

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک 
.  
 
روز عزیزای دل بابا؛ناموس داداشا؛هووی مامانا؛جیگر همه بچه محلا؛عامل انحراف پسرا؛دخی  
 
منگولا؛جینگول مینگولا؛روز ما دختر خوشگلا مبارک!!!!!!!! 


دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند . . .

روزت مبارک



.

.

.

دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته

لحظات شاد حال و امید آینده است

تقدیم به دختر امروز و مادر آینده

روزت مبارک

.

.

.

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک

روز دخترای گل مبارک



.

.

.

اس ام اس روز دختر

روز دختر رو بهتون تبریک میگم

امیدوارم سال دیگه مشمول این پیام نباشی و از ترشیدگی در بیایی !

.

.

.

تقدیم به همه دختران

همه آن موجودات پاک و الهی که وجودشان مایه حیات بشر است . . .

روز دختر مبارک

.

.

.

شعر روز دختر

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روز دختر مبارک

.

.

.

من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .

روز دختر مبارک


.

.

.

روز دختر مبارک

امیدوارم مثل حنا با مسولیت

مثه کزت صبور

مثه ممول مهربون

مثه جودی شاد و سر زنده

و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !

.

.

.

گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی!

گر بمیرند دختران دنیا گلستان میشود !

روز دختر مبارک
.

.

.

جوک و اس ام اس روز دختر

دو راه برای خانم مهندس شدن هست:

۱اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی

۲ یه شوهر مهندس پیدا کنی !

.

.

.

دختر جماعت به کل برتر است / ز جن تا پری از همه سر تر است

پسر سخت بیجا کند، مرگ بید / که برتر ز دختر بیاید پدید

روز دختر مبارک

.

.

.

روز دختر بر مادران آینده

دختران امروز ، دختران دیروز

مادران امروز ،ترشیدگان امروز

همسران فردا ، زنان امروز

ترشیدگان دیروز

سرتونو درد نیارم خلاصه بر همه ی دختران دیروز امروز فردا مبارک باد !

.

.

.

دختر:موجودی است که:

وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!!

وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!!

وقتی غمگین است آه میکشد

وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد

وقتی بدش می آید میگوید ویشششش .

وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق

پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند !

از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!!!

راز خوشبختی

روزی یک زوج،بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.آنها در شهر مشهور شده بودند به خاطر اینکه در طول 25 سال حتی کوچکترین اختلافی با هم نداشتند.تو این مراسم سردبیرهای روزنامه های محلی هم جمع شده بودند تا علت مشهور بودنشون (راز خوشبختی شون رو) بفهمند.
سردبیر میگه:آقا واقعا باور کردنی نیست؟ یه همچین چیزی چطور ممکنه؟
شوهره روزای ماه عسل رو بیاد میاره و میگه:بعد از ازدواج برای ماه عسل به شمیلا رفت......یم،اونجا ...
برای اسب سواری هر دو،دو تا اسب مختلف انتخاب کردیم.اسبی که من انتخاب کرده بودم خیلی خوب بود ولی اسب همسرم به نظر یه کم سرکش بود.سر راهمون اون اسب ناگهان پرید و همسرم رو زمین انداخت .
همسرم خودشو جمع و جور کرد و به پشت اسب زد و گفت :"این بار اولته" دوباره سوار اسب شد و به راه افتاد.بعد یه مدتی دوباره همون اتفاق افتاد این بار همسرم نگاهی با آرامش به اسب انداخت و گفت:"این دومین بارت" بعد بازم راه افتادیم .وقتی که اسب برای سومین بار همسرم رو انداخت خیلی با آرامش تفنگشو از کیف برداشت و با آرامش شلیک کرد و اونو کشت.
سر همسرم داد کشیدم و گفتم :"چیکار کردی روانی؟ حیوان بیچاره رو کشتی!دیونه شدی؟"
همسرم با خونسردی یه نگاهی به من کرد و گفت:"این بار اولت بود..."

روشه خوبی هست جواب داده هاااااااااا!!!! 

فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طنز نوشته های فک و فامیله ما داریم؟

عموم اومده خونمون یه تیکه از ملودی یه آهنگو با دهنش میزنه میگه میتونی از تو اینترنت پیداش کنی ؟

من
گوگل
سایر موتورهای جستجو

.

.

فک و فاملیه داریم شهریور 91

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺑﺤﺜﻢ ﺷﺪ ، ﺁﺧﺮﺵ ﮐﻢ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﺻﻦ ﻣﻦ ﮔﻪ ﺧﻮﺭﺩﻡ ...
بابام ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺧﻮﺭﺍﮐﺖ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ ، ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻨﻮ ﺑﺪﻩ !

.

.

مامان من آخر دموکراسیه !!!
وقتی میخواد فحش بده نظر خودمم میپرسه ؛ مثلا میگه :
میخوای بهت بگم نفهم ؟
میخوای بگم شعور نداری ؟

.

.

جک جدید فک و فامیل

دارم میرم مسافرت با مامان خداحافظی کردم بهش میگم آب نمیریزی پشت سرم ؟ میگه حالا برو من سیفون رو برات میکشم !!!

.

.

خنده بازار فک و فامیله داریم

مامان من خون میبینه غش میکنه اونوقت همیشه هم مدعی اگر بابام نمیومد خواستگاریش 100% یکی از جراح های حاذق ایران میشد !

.

.

داداشه ما داریم ؟

این گوشی های اندروید یه برنامه دارن که وزن آدمو نشون میده ، بعد این داداش ما رفته وایساده رو گوشی که وزنشو ببینه !

.

.

یه ایمیل واسه بابامون ساختیم به هرکی میخواد ایمیلشو بده میگه : "این ایمیلمه شماره موبایلمم پسوردشه"
یعنی استیو جابز الان تو قبر داره بندری میزنه از این همه نبوغ پدر من ...

.

.

گل در اومد از حموم !
سنبل در اومد از حموم !
آواز پدرم بعد از در اومدن از حموم !

.

.

خنده دار ترین جک های فک و فامیلی

با داداشم کنار عابر بانک وایساده بودیم که یه گدایی اومد !
منم دست کردم جیبم بهش پول دادم ، گرفت رفت جلوی داداشم که کمکش کنه !
داداشم برگشته میگه : من با اون آقام ، حسابم کرده !!!

.

.

جدیدترین جوک های فک و فامیله ما داریم

امروز رفتم خونه فک وفامیلمون لامصبا هیچ کاری نکردن که من بیام اینجا بنویسم ...

.

.

جک اسمسی فک و فامیل

از مامانم پرسیدم : مامان مامان این بازی چی میشه به نظرت ؟؟؟
مامانم : یا مساوی میشه یا صفر صفر ...
من
تماشاگرنماها
جامعه ورزشی کشور
جواد خیابانی
پیر لوییجی کولینا

خاطرات خنده دار


یادش بخیر ترم اول دانشگاه امتحان نهایی فیزیک1 سوال 3 سخت بود , یک صفحه پر کردم بعد خط زدم نوشتم جواب در صفحه 5 , صفحه 5 هم پر کردم خط زدن نوشتم جواب صفحه 7 , صفحه 7 هم همین کار رو کردم و نوشتم جواب در صفحه اخر ... توی صفحه اخر نوشتم : " استاد بلد نیستم شرمنده!!!" ... فرض کنید شما جای استاد باشید...
ولی دمش گرم ننداختم اما بهم 13 داد 2 نمره کم کرد =-)
.
.
.
.
.
.

دوستم پفک بهم تعارف کرد دوتا برداشتم گفت خب دیگه بسته .برگشت دستش خورد به درخت نصفش ریخت تو جوب!( کلید اسرار ) ... :)))
.
.
.
.
.
بابام: بده موبایلتو ببینم !!!
من: بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم!
Delete SMS
Delete Video
Delete picture
Delete music
Delete private
Delete number
FORMAT MeMoRy CARD
من: بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم!
بابام: نه میدونم، من فقط میخواستم ساعتو ببینم!
من: |:
بابام: (:
.
.
.
.
.
.
.
.

وقتی بچه بودم یه سبد میوه بزرگ داشتم ازاینا که توش البالو میچینن. بعد بهش طناب میبستم و مینداختم دور کمر پسر همسایمون که چند سال از من بزرگتره میگفتم برو اسب من اونم چهار نعل میتاخت . حالا بعد بیست سال اومده خواستگاریم تو چشام زل زده میگه بچه بودم اسب بودم میذاری از این به بعد خر بشم
منم گفتم برام مهم نیست اخه من فکرکردم شاهزاده ی سوار بر اسبو اوردی
.
.
.
.
.
.
.

ی روز بعد از ظهر تو اتاقم بودم ، داشتم کتاب میخوندم . اومدم بیرون میبینم مامانم همینجوری داره میگه خدا رو شکر . گفتم چی شده ؟!
گفتش : دارم خدا رو شکر میکنم که تونستی اعتیادت به اینترنتو ، ترک کنی ...
من:|
منم گفتم : شارژم تموم شده ...خخخخخخ
مامانم:|
.
.
.
.
.
.
.دو سه روز پیش به یکی شماره دادم شب بهم اس داد یکی دو ساعت باهاش اس ام اس بازی کردم از اولش من گفتم اسمم شهریاره هر چی گفتم اسمت چیه نمیگفت. خلاصه اخرش موقع شب بخیر بش گقتم نگفتی اسمت چیه ها؟ بنده خدا اومد کلاس بزاره گفت : من همونیم که شبا تو آسمونه! منم گقتم :بیشتر توضیح بده متوجه نشدم:دی گفت مگه شب چند تا چیز تو آسمون داریم ؟ منم گفتم :خفاش هست جغد هست کودومشون ؟ بی جنبه گوشیشو خاموش کرد :دی
ملت اعصاب ندارن :)
 

خنده دار ترینو مسخره ترین قوانین عمومی جهان

مجموعه از قوانین جالب و مسخره که در کشورهای مختلف جهان وجود دارند



۱/ جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.
۲/ تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای ۱۵ برای تقلب به زندان فرستاده می شوند.
3/ مشاهده فیلم های کاراته ای تا سال ۷۹ در عراق ممنوع بود.
4/ در ایسلند زمانی داشتن سگ خانگی ممنوع بود.
5/ در آریزونای آمریکا، کشتن و شکار شتر ممنوع است.
6/ در تایلند همه سینما رو مجبورند هنگام پخش سرود ملی قبل از شروع فیلم قیام کنند.
7/ در دانمارک روشن کردن ماشین قبل از چک کردن اینکه بچه ای زیر آن خوابیده است یا نه، ممنوع است.
8/ در سال ۱۸۸۸ در بریتانیا قانونی تصویب شده که دوچرخه سواران را موظف می کرد تا زمان رد شدن ماشین از کنارشان، زنگ دوچرخه هایشان را بطور پیوسته به صدا درآورند.
9/ در قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی نوشیدن قهوه در ترکیه ممنوع بود و اگر کسی در حین خوردن قهوه دستگیر می شدن، به اعدام محکوم می شد.
10/ تا سال ۱۹۸۴، بلژیکی ها مجبور بودند نام فرزندشان را از یک لیست ۱۵۰۰ نفری در روزهای ناپلئون بطور رندوم انتخاب کنند.
11/ در برمه دسترسی به اینترنت غیر قانونی است. اگر فردی با اتهام داشتن مودم دستگیر شود، به زندان محکوم می شود.
12/ اتریش اولین کشوری بود که مجازات مرگ را در سال ۱۷۸۷ حذف کرد.
13/ در انگلستان، سر لاشه هر نهنگی که پیدا شود متعلق به پادشاه است و دم آن متعلق به ملکه.
14/ در فرانسه صدا زدن خوک با نام ناپلئون ممنوع است