نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

خداحافظی تا 2 ماه...

سلام بچه ها خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مدرسه خوش میگذره؟؟؟؟؟(البته مخصوص کسایی که مدرسه میرن) 

 

میخواستم بگم که چون امتحانا شروع میشه(البته شروع شده ) 

 

من دیگه اصلا نت نمیام و تا 2 ماه البته شاید کمتر....امیدوارم همتون امتحانا رو خوب بدید ....واس همتون دعا میکنم و امیدوارم واس منم دعا کنید... 

 

البته تا پنجشنبه هستم ولی بعد از اون نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

خیلی دوستتون دارم...باییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:52

سیلام نگارررر خوفییییییی

حالا دیگه واس ما ناز نکن بابااااااااااااا

سلام...ممنون تو چوطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منو ناز نکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

fatima چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:54 http://barbara.blogsky.com

mercyyy.kheily ghashang bodan

خواهش میکنم گلم....نظر لطفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد