نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

فوق العاده عجیب ...حدس زدن نام شما!!!

فوق العاده عجیب... حدس زدن نام شما از روی نام پدر مادرتان.ببینید....

این لیست 25 کیلوبایتی (مربوط به اکسل) رو دانلود کنید و ببینید چگونه اسم را می توان از اسامی پدر مادر تشخیص داد خیلی عجیب......

اینجا کلیک کن

برنامه اکسل (مربوط به مایکروسافت آفیس) اینو باز میکنه ... اسم پدر و مادر رو میپرسه و اسمو میگه
برای من که درست بود شما ببینی
نظرات 4 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:33 http://ashkehasrat.blogsky.com

سلام نگار جونم خوبییییییییییییییییییییییییی

ببخشید من یمدتی بود خیلی گرفتار بودم آخه رفتم سره خونه زندگی به خاطر همین وقت نداشتم بیام شما ببخش مسییییییی ک پیشم می اومدیییییییییییییییییییییی

سلام سعیده جون...مرسی تو خوبی؟؟؟؟؟اااااا نامزدی یا کلا رفتی؟؟؟؟؟خواهش میکنم..راسی سعیده جون دلم برات خیلی تنگ شده بود عسیسم..

مریم پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:06

سلام عزیزم اجازه کپی از این مطلبو میدی؟

سلام مریم جون...شرمنده عزیزم نمیشه برداری دوس داشتم کپیش کنی اخه خودمم از این مطلبا خوشم میاد ولی نمشه...
ولی میتونه وقتی به وبلاگم وارد شدی سریع مطلبو کپی کنی...وگرنه به غیر از اون نمیشه کاری کرد...فدات عزیزم...مرسی که بهم سر زدی...اگه دوس داشتی میتونی به این وبلاگمم سر بزنی:
http://negarbss501.mihanblog.com/

ارچر پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:43

مدتها قبل باز کردیم .... آخرش گفت تو تحصیل کرده خجالت نمی کشی همچین چیزی را باور می کنی؟؟؟؟

پ یه بار سرکار رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟آ،رین به تو...خخخخخخخ

آناهید دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:33 http://allforgirls.blogfa.com


کلی دانلودش کردم
خیلی لوسیییییی

ههههه....خو چرا ناراحت میشی عزیزدلم؟؟؟؟
قربونت برم من......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد