نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

اینم تلافی آقایون واسه خانما

زن اولی : این مردها واقعاً خیلی لجوج و یک دنده‌ هستند !

زن دومی : چی شده ؟

زن اولی :‌ مثلاً‌ این شوهر من ، دیروز درست چهار ساعت براش توضیح دادم

آخرش هم قبول نکرد که نکرد !

زن دومی : خوب چی رو داشتی براش توضیح می‌دادی ؟

زن اولی :‌ این که من آدم پر حرفی نیستم !!!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهناز دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:04

مهناز دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:51

سلام دوست عزیزم
وبلاگ مردادی دات بلاگ اسکای آپدیت شد
عکسهای اختتامیه جشنواره 90-عکسهای جدید از لیلا اوتادی و مه لقا جابری و... در
http://mordadi.blogsky.com/

زینب دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:22 http://zeynabmusavi.blogfa.com

سلام خوشحام کردین به وبم سر زدین بگین با چه اسمی لینگتون کنم همین اسم وبتون
من و با اسم وبم لینک کنید

سحر سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:00

سلام عزیزای آجی...
فداتون شم قرار نیس اینجا واسه طرفداری آقایون چیزی بنویسین....
ولی حالا...بخاطر یکی که خودتون میشناسین...
ماهم طرفدارشون شدیم حالا...

Anne سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:25 http://Anne-sherli.blogsky.com

سلام عزیزم مرسی ازاینکه به وبم اومدی ْْ!!!
وب تو هم خیلی ناز و خوشمله مخصوصا قالبش
مزالبت خیلیییییییی جالب و قشنگه !!!
راستی منو با اسم Anne-sherli لینک کن فقط بیا بگو من با چه اسمی بلینکمت ؟؟؟؟

مهرداد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:47

خانوما پرحرف نیستن گوشای بیکار دورشون زیاده اگه گوشای بیکارو حذف کنیم درست میشن

اینو ک واقعا راس گفتی ولی این مطلبو فقط واس تلافی برا آقایون گذاشتیم وگرنه واقعیت همینیه ک گفتی....افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد