نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

کی میتونه جواب بده؟

gblyyf90pzzjqubt7cbb.jpg

نظرات 9 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:53

جاننننننننننننننننن
اپم

آدرس وبلاگتونو نذاشتین وگرنه میومدم...

fereshte جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:22

salam ajaaaab chera akhe ? to.ke matlab siasi nadashti... yanuiiiii chiiii asan che mani dareeeee

fereshte شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 http://fe-re-sh-te.blgfa.com

are ajijm fadaye saremun... farda ye up konm be ehtemale ziad...

fereshte شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10

e

fereshte شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:27

سلام نگار بیا پیشم حالم خوب نیس

fereshte شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08

آره خییییلی بده گریه ی پسر آخخخخخیییی
کجاشو نفهمیدی عایا؟
من الان شکست عشقیماااا

فرشته شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15

زهی خیال باطل خب راهنمای کردم که بحدس

سعیده شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 http://ashkehasrat.blogsky.com

سلام نگاری خوبیییییییییییییییی

دلم برات خیلی تنگ شده بود دختر

راستی رفتم اون وبلاگت باز نشد قضیه چیههههههههههههههه نگاری وقت کردی بهم سر بزن دلم برات تنگ شده

طاها چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 http://taharahmani.blogfa.com

این که راحته میشه جمعه . اگه دلیل خواستی به وبلاگ خودم یه سر بزن.میشه دیروز که میشه پنج شنبه اگه جای فردا باشه که شنبه میبود امروز میشد یک شنبه .معما چ.ن حل شود اسان گردد دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد