نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

تست هوش اول

دقت کنید, تو این تصویر چندتا حیوون هست ؟ 

 

تو نظرات تعدادشو بگین... 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهناز چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:28

من 26تا یافتم!
البته هول هولکی!

zohreh چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:10 http://anne-sherli.blogsky.com

25

شما نابغه ای عزیزم.جدی بدون شوخی میگم.افرین.مرسی ک اومدی...بازم بیا خوشحال میشیم

نانا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:03

من ۲۸ عدد

افرین تو ک دیگه تیزهوشی.....

مهرداد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:09

فکر کنم پت و متتون منم چون فقط ۲۴تاپیدا کردم

نه خیلی هم کم پیدا نکردی....اصلش ۲۵ تاس....با اینکه میدونیم بقیه کسایی ک این پاسخ ما رو میخونن..تعدادشو میفهمن اما مهم نیس...

مهدیه شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 http://galleryms.blogsky.com

عزیزم من ۲۵تا یافتم حالا من چیم؟؟؟

تو ک دیگه خیلی باهوشی...تو جواب مهردادم گفتیم ک تعداد اصلیش ۲۵ تاس اما نمیدونم چ جوری چن نفر بالای ۲۵ تا پیدا کردن.

نانا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:15

ببین ندا جون بریم تو سایت بهت نشون میدم
حالا مگه بده من چشم برزخی دارم؟

چشم برزخی چی؟واس چ؟

مجید سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:42

۲۳تا پیدا کردم هورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد