نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

طنز : مهریه از عصر شکار تا عصر کامپیوتر !!

عصر شکار: ۲۰ کیلو گوشت دایناسور، ۴۰ کیلو گوشت اژدها.

نتیجه: دایناسورها منقرض شدند

عصر کشاورزی: ۲۴ دست تبر سنگی، ۲۴ دست تیغه و داس جنگی.

نتیجه: افزایش قتل به دلیل دم دست بودن داس برای خانوم ها

عصر فلز: ۷۰ ورقه مسی، ۵۰ تا خنجر مفرغی و سرگرز آهنی.

نتیجه: افزایش شکستگی سر مردان به دلیل تماس با گرز آهنی

عصر بخار: ۳۰ هزارتومان و بخار کردن آب حوض خانه عروس خانوم

نتیجه: کمبود آب و جیره بندی شدن آب

عصر صنعت: ۱ میلیون پول، ۱۴ سکه طلا، یک اتومبیل و هرچی که با ص شروع میشد

نتیجه: بنا به درخواست آقایان تولید ژیان آغاز شد

عصر کامپیوتر: هم وزن عروس خانم سکه طلا!!!

نتیجه: هرچی عروس خانوم مانکن تر باشد بهتر است

نتیجه گیری کلی!

عامل اصلی انقراض دایناسور ها==> عروس ها

عامل اصلی کشته شدن مردها==> عروس ها

عامل اصلی ناقص شدن مردها==> عروس ها

عامل اصلی کمبود آب در تابستان ها==> عروس ها

عامل اصلی افزایش ماشین های فرسوده در سطح شهر==> عروس ها

عامل اصلی افزایش چاقی و افزایش بیماری ها==> عروس ها

نظرات 4 + ارسال نظر
ارچر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:26

مرسی ... اره فک کنم دو ستونه بهتر باشه... می دونید... چند روزه بینی ام بدجوری می خاره ... می گن پلوی عروسی می خوری. ولی هر چی فک می کنم کسی را تو فامیل نداریم که عروس شه... حالا چه کار کنم؟ همینطوری هر روز داره خارشش بیشتر می شه...!

یک دکتر برو ...خارشش اگه بیشتر شد خبر بده ...هه هه

مهرداد سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

سلام اگه یادتون باشه من قبلا به وبلاگتون سر میزدم ونظر میذاشتم اونموقع با یکی از دوستانتون به نام میترا بحثم شد از طvف من ازش معذرت خواهی کنید و حلالیت بطلبید منظور خاصی نداشتم فقط میخواستم کمی سربه سرش بذارم. بگید به دل نگیره و اگه چیزی گفتم که ناراحت شده منو از صمیم قلب ببخشه. هم ایشون هم اون یکی دوستشون نانا یا نی نا یادم نیست اسمشون. ممنون.منتظر جوابتون هستم

اتفاقا اونا هم منظوری نداشتن....فقط ی شوخی بود...همین

محبوبه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:22 http://anesherlli.blogsky.com

آدم ها وقتی از هم دور می شوند؛

تفسیر و علتش اینه که ؛ خیلی وقته از خدا دور شدن !

هر چند اگه ازشون بپرسی ممکنه این واقعیت رو تکذیب کنند و هزار بهانه بیارن ، ولی تو باور نکن ...

امیدوارم دلت با و برای مردم بتپه و برای رضای محبوب ...

مرسی که همیشه بهمون سر میزنی

ارچر چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:25

نه بابا!
هنوز می خاره... نمی دونم چه کار کنم؟ دارم به دستگاه برطرف کردن خارش بینی فکر می کنم... چون داره کلافم می کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد