نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

باحال

تلویزیون داره میگه :

جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...

یهو مامانم برگشته میگه :

مسیرشون مشخصه دیگه ...

اینترنت ..آشپزخونه...

اینترنت...دستشویی...

اینترنت...تخت خواب ...!!!

………………………. 

از آزادی سوار تاکسی شدم تا صادقیه میگم چقدر شد

میگه 400تومن

میگم همش دو قدم راهه 400تومن!!

میگه اینطوری قدم برداری شلوارت پاره میشه



………………….

مجردا دو دسته لباس دارند:

1) کثیف
2)کثیف ِ قابل پوشیدن

……………………….

هایده خدا بیامرز ثابت کرد خوانندگی هیکل نمیخواد!!!
ابی هم ثابت کرد خوانندگی قیافه نمیخواد!!!
اما،امــــــــــا حسن شماعی زاده ثابت کرد
خوانندگی نه تنها قیافه و هیکل نمیخواد، بلکه نیازی به صدا هم نداره!!!

……………………….

تو این زندگی‌ نصف عمرمون به فکر کردن راجبه یکی‌ دیگه گذشت نصف دیگشم
برای پیداکردن سر چسب نواری .... 

نظرات 3 + ارسال نظر
ارچر جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:20

سلام
نه بابا ... هنو می خاره.... چه کار کنم؟ نه به دکتر چه که من قرار پلو عروسی بخورم....
حالا یه پ ن پ جدید....
بعد نود و بوقی یه پیتزا خانواده و یه پیتزا معمولی سفارش دادیم... یارو فاکتور آورده 31500 تومان... بعد سی تومان بهش دادم .. می گم آقا صبر کن برم بقیه شو بیارم... بعد وقتی دارم بقیه شو می برم... می گم واقعا دو تا دونه پیتزا شده 31500 تومان ؟ بعد خودم تو دلم می گم .... پ ن پ .. شده 3150 تومان!!!

مهناز جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:48 http://mordadi.blogsky.com/

هایده خدا بیامرز ثابت کرد خوانندگی هیکل نمیخواد!!!
خیلی قشنگ بود و باحال
ممنون دوستان عزیزم

ehsan جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:50 http://roozbarooz.blogsky.com

پسر خیلی قشنگ بود
مخصوص راننده تاکسی

احسان جان....پسر چیه؟؟؟؟؟بابا به اسم وبلاگ یه توجهی بنمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد