نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

متن خوشامدگویی جدید در هواپیماهای ایران (طنز)

با سلام و صلوات به روح تمام مسافرین عزیز .

و با درود به وزیر محترم راه و ترابری .

ورود شما را به پرواز لایتناهی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران خوشامد می گوییم .

خداوندا مشیت خودت را در رسیدن و لقاء به خود برما قراردادی و سرعت آن فزون کن .

مقصد ما به احتمال 99% بهشت موعود و احتمالأ 1% مقصدی که بر روی بلیط درج شده می باشد.

خلبان پرواز مرحوم شهید کاپیتان بهشت زاده و گروه پروازی بد اخلاق؛ سفری خوش برای شما آرزمند است.

لطفأ به علامت نکشیدن سیگار اصلأ توجه ننموده و آخرین سیگار زندگیتان را به خوشی دود نمایید.

بستن کمربندها اصلأ ضرورتی ندارد و کاملأ بدرد نخور است.

در صورت بروز اشکال در سیستم هوای کابین ماسکهایی از بالای سر شما آوزیزان خواهد شد که شما قبل از آن رایحه خوش ملایک را احساس خواهید کرد.

این هواپیما مربوط به هزاره دوم میلادی بوده و دارای دو درب اضطراری در جلو، دو در کنارین و یک درب عقب می باشد که چندین سال است اهرم های آن کار نمی کند.

ارتفاع پرواز به احتمال قریب به یقین تا آسمان هفتم بوده و هوای بهشت بسیار عالی است.

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

از اون جاییکه هیچ خارجی احمقی وجود ندارد که من لازم باشد یه بار دیگر به انگلیسی بلغور کنم، سرتونو درد نمی آورم.

مرگ راحتی داشته باشید.
نظرات 7 + ارسال نظر
نانا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:12

ایول دقیقا همینجوره آورین آورین

mitra شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:55

perfect

میترا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:59

البته زمانی که از عبارت جمهوری اسلامی ایران واژه دوم حذف شود دیگر این مشکلات را نخواهیم داشت....
به امید آن روز

مهرداد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:21

میترا جان به نظر من اگه ادمایی مثل تو حذف بشن همه مشکلات حل میشه به امید ان روز....امیییییییییییییییییین

میترا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:17

مهرداد جان اگه جرات داری تا آخرش بخون .
اول اینکه به خودت هم بگم که:

وقتی تو میگویی وطن من خاک بر سر می کنم

گویی شکست شیر را از موش باور می کنم

وقتی تو میگویی وطن یکباره خشکم می زند

این دیده مبهوت را با خون دل تر می کنم

بی کوروش و بی تهمتن با ما چه گویی از وطن؟؟؟؟؟؟؟........

خون اوستا در رگ فرهنگ ایران می دود

من گاتهای عشق را مستانه ازبر می کنم ...

بعدشم اینکه حرف منو برداشتی چپشو نوشتی که چی ؟
من خودم اومدم تا همه مشکلات وطنم رو حل کنم شما و خونوادت هم معلوم نیست چقد رشوه میگیرین که این طوری میای پاچه خواری می کنی و حرف دخترای دلیر و ایرانی مثل من اینقدر ترس بوجودتون انداخته که نگران خودتونید و آرزوتونه که کسایی مثل من و نسل من که با هم می شیم ما ودر نهایت (نسل فراموش شده ی ما)روزی نباشن که بتونین به منافع خودتون برسین . دوم اینکه این حکومت اسلامی که شما دم ازش می زنی بقول هیلا صدیقی شاعری که فریاد نسل ما (البته تاکید می کنم که فقط نسل ازادی خواه ما)رو سروده این طور اند که می گه:
من از جان و تنم نیست/از خاکم و هم خاک من از جان و تنم نیست/انگار که این قوم غضب هم وطنم نیست/اینجا قلم و حرمت وقانون شکستند با پرچم بی رنگ بر این خانه نشستند/پا ازقدم مردم این شهر گرفتند رای و نفس و حق همه با قهر گرفتند/شعری که سرودیم به صد حیله ستاندند/با ساز دروغین همه جا بر همه خواندند/با دست تبر ریشه ی این باغ دریدند/مرغان امید از سر هر شاخه پریدند/بردند از این خاک مصیبت زده نعمت/این خاک کهن بوم سراسر غم ومحنت/
از هیبت تاریخی اش آوار به جا ماند یک باغ پر از آفت و بیمار به جا ماند/(و این بیت از شعر دقیقا به تو مربوط میشه و خطاب به تو که میگه):ازطایفه رستم و سهراب و سیاوش/هیهات که صد مرد عزادار(مثل تو و امثالت)به جا ماند/از مملکت فلسفه و شعر و شریعت/جهل و غضب و غفلت و انکار به جا ماند/دادیم شعار وطنی و نشنیدند آواز هر آزاده که بر دار به جا ماند ......

این شعر ادامه داره اما آدمایی چون تو از پس درک همین هم بر نمیان... .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

و قسمتی دیگه از شعر باد کوبه ای عزیز رو می نویسم تا شاید ادمایی مثل تو یه نمه به خودشون بیان :
وقتی تو می گویی وطن قدس است و شامات و حجاز
من همدلی کی با چنین نادان برادر می کنم
.
.
.

ایران تو با نام دین زن را به زندان می کشد

من تاج را تقدیم آن بانوی برتر می کنم
.
.
.
ایران تو می ترسد از بانگ نوا و نای من

من با سرود عاشقی آنرا معطر می کنم

وقتی تو می گویی وطن یعنی دیار یاس و غم

من کی گل امید را نشکفته پر پر می کنم
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
امیدوارم بر خلاف تو که از من بیم داری و نبودنم
آرزوی تو و امثال توست آدمایی مثل تو باشن تا من
با هاشون بجنگم ... .بعدشم من تموم زندگیم رو
جنگیدم .مشکلات و سختی های زیادی داشتم که
همشون از آدمایی مثل تو نشات گرفتن تو هم روش.

مگر ما چه میخواهیم جز آزادی ........؟

نانا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:59

ایول ایول ایول میترا جونم کسایی باید از جامعه حذف شن ک اسم خودشونو گذاشتن دانشجو و مثلا تحصیل کرده ان
(البته مثلا چون فقط مثاله)اونوقت بلد نیستن دوخط درست و بدون غلط املایی و بدون توهین ب کسی بنویسن و از بس بیکارن ک ب جای خوندن چهارتا کتاب اطلاعات عمومی میان نظرای دیگرانو میخونن تا برای مدتی سرگرم شن متاسفم براشون

مهرداد جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:32

این اسلامی که نبودنش ارزوتون هست اگه نباشه حتی شماها هم نیستین در ضمن نمردیم معنی توهین نکردنم فهمیدیم!! خوش به حال شما که اصلا بیکار نیستین و نظرای بقیرو نمیخونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد