نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

صرفا جهت اطلاع طنززززززززززز

 

ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه .  

تادهنشو وا می کرد آب می رفت تو دهنش نمی تونست بگه . 

دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . 

شروع کرد از خوشالی بالا پایین پریدن .  

دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو .  

اینقده بالا پایین پرید خسه شد خوابید . 

دیدم بهترین موقع تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. 

ولی الان چند ساعته بیدار نشده .  

یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب...

 

 


 

مدرسه : 3 سیب داریم ، 2 تای دیگر از علی میگیریم ، حالا چنتا سیب داریم ؟


مشق شب : اگر یک هندوانه 3 کیلویی را بین 5 نفر تقسیم کنیم

به هر یک چه مقدار میرسد ؟


امتحان : علی 12 موز دارد ، قطار ِ او 7 دقیقه تاخیر دارد ،

وزن خورشید را حساب کنید !


 

 

 

گزارش صدا وسیما از کاهش قیمت در بازار:


گزارشگر: ببخشید قیمت میوه‌ها تغییری داشته؟


میوه‌فروش: بله قیمت هر نیم کیلو گوجه‌سبز شده
۳۰۰۰ تومن


گزارشگر: جدی؟ این همه کاهش قیمت؟ قیمت قبلی چقدر بوده؟


میوه‌فروش: بله... قبلا هر کیلو
۶۰۰۰ هزار تومن بوده.


گزارشگر: به نظرتون پایین‌تر هم میاد؟


میوه‌فروش: قطعا. با تلاش دولت برای تنظیم بازار،

مطمئنا شاهد هر ربع کیلو ۱۵۰۰ تومن هم خواهیم بود...

نظرات 3 + ارسال نظر
ارچر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:22

من هنو تو کف اون دو تا پیتزام که شد 31500 تومنواقعا دارم از کنترل قیمت توسط نهاد سیاسی کف می کنم

محبوبه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:08 http://anesherlli.blogsky.com

این روزها ...

احساسِ آفتابگردان تنهایی را دارم که

آفتابش پشت ابرهاست ...

مرتضی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:08 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
قشنگ بود !
سراغی از ما نمیگیری !
آپم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد