نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

به مناسبت حلول ماه محرم الحرام .تقدیم به امام زمان

یا ولی االله اعظم ، ماه من

آیت الله معظم ، ماه من

همچو چشم خیس خود کن قسمتم

گریه در ماه محرم ، ماه من 

ماه عشق و عاشقی آمد ز راه

صاحب دلهای پر غم ، ماه من

در تمام سال، از داغ حسین

روی چشمت هست  شبنم ، ماه من

در مه عشاق تنها می خورد

اشک اربابم به دردم، ماه من

از من  ای دلخواه من دل خواستی

خویش آماده نکردم ، ماه من

دلبرم دل را ببر نا خواستم

دل به مهر تو سپردم، ماه من

در تمام سالهای عشق بود

العجل ذکرم به هر دم ، ماه من

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24

سلام جالبه وبلاگتون

سحر دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36

سلااااااااام
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´آپم´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´آپم´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´آپم´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´آپم´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´آپم´´´´´´¶¶´´آپم´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´آپم´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´آپم´´´´´¶´´´¶´´´´´آپم´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپــم¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ بدو بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد