نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

داستانهای طنز کوتاه » کارمند تازه وارد

مردی به استخدام یک شرکت بزرگ  درآمد. در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: «یک فنجان قهوه برای من بیاورید.»
صدایی از آن طرف پاسخ داد: «شماره داخلی را اشتباه گرفته ای. می دانی تو با کی داری حرف می زنی؟»
کارمند تازه وارد گفت: «نه»
صدای آن طرف گفت: من مدیر اجرایی شرکت هستم، .»
مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: «و تو میدانی با کی حرف میزنی، بیچاره.»
مدیر اجرایی گفت: «نه»
کارمند تازه وارد گفت: «خوبه» و سریع گوشی را گذاشت

نظرات 3 + ارسال نظر
ارچر چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:21

سلام
خدایی خوب جمع و جورش کرده ها... اگه من بودم فقط گوشی را می ذاشتم

مجید چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:46 http://www.starsofiran.blogsky.com

سلام
مرسی که خبرم کردین.مطلبتون خیلی باحال بود.

مهناز پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:01 http://mordadi.blogsky.com/

دوستان عزیزم عکسهای رز رضوی رو براتون گذاشتم تو وب
بدوووووووووو بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد