نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

سلام من به محرم به غصه و غم مهدی 


به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی

 

 

 

  

 

 

  

 

السلام ای وادی کرببلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن 

  

 

 

  

نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع) 

 

 

 

پرسیدم:ازهلال ماه، 

چراقامتت خم است؟ 

آهی کشیدوگفت: 

که ماه محرم است

گفتم: 

که چیست محرم؟ 

باناله گفت 

ماه عزای اشرف اولاد آدم است 
 
 
 
عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب  از کار حسین است .

دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، یعنی که خدای تو عزادار حسین است
  
 
 
 
عالم همه قطره و دریاست حسین ،

خوبان همه بنده و مولاست حسین ،

ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ،

از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین 
 
 حمید گر آواتار ها
  
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم
السلام علیک یا ابا عبدالله
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:05

سلام ابجیای گل محرمی من خوبید؟
دست گلتون درد نکنه خیلی عالیه

خلیل بخشی زرینکلایی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:02

سلام نویسنده های بزرگ
ازتلاش شمالذت میبرم وشمارابه سعی بیشترتشویق میکنم
عزاداری شماقبول انشاالله.
ضمناحلال رابه هلال تبدیل کنید
ارادتمندشماخلیل بخشی

خلیل بخشی زرینکلایی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:00

سلام فامیلها
تووبلاگ شمادیگه خبری نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد