نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

تست بسیار جالب : این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود

هیچ کلکی در کارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته بشرطی

 

 که تقلب نکنید!فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نکنید، در غیر اینصورت نتیجه درست

 

 از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید کرد که ایکاش تقلب نمی کردید!این بازی نتیجهای شاید خنده دار و در عین حال…

 

شگفت انگیزی خواهد داشت!


متن را یکجا تا پایان نخوانید بلکه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!

 

نکته: زمانی که میخواهید اسامی را بنویسید اطمینان حاصل کنید که اشخاصی هستند که

 

شما آنها را می شناسید (تبصره از خودم: یعنی اسم الکی یا بیخودی ننویسید!!!)

 

مهم: همچنین بیاد داشته باشید که بهنگام نوشتن اسامی و عمل کردن به دستورالعمل از

 

 احساس و غریزه خود استفاده کنید و بیخودی و بیش از حد فکر نکنید بلکه آنچه که در آن لحظه به ذهنتان می آید را بنویسید!

 

با زهم باید گفته شود که به آرامی و مرحله به مرحله به انتهای متن بروید در غیر اینصورت نتیجه درست نخواهد بود و آنرا ضایع خواهید کرد!

 

خوب حالا یک قلم و یک برگ کاغذ آماده کنید.

 

۱- اول از هر چیز اعداد ۱ تا ۱۱ را بصورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی کاغذ بنویسید.

 

۲- سپس در جلوی ردیف (ستون) ۱ و ۲ هر عددی را که مایلید بنویسید.

 

۳- حال در جلوی ردیف ۳ و ردیف ۷ نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.

 

قرار نشد به پایین نگاه کنید! تقلب ممنوع !

 

۴- نام اشخاصی را که می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای ۴، ۵ و ۶ بنویسید.

 

۵- در ردیفهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ نام چهار ترانه (آهنگ) را بنیوسید (در جلوی هر ردیف نام یک ترانه)

 

۶- اکنون نهایتا میتوانید یک آرزو کنید!

 

و حالا کلید رمز گشایی این بازی:

 

۱- عددی را که در ردیف ۲ نوشته اید مشخص کننده تعداد اشخاصی است که شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!

 

۲- شخصی که نامش در ردیف ۳ قید شده کسی است که شما عاشقش هستید!

 

۳- شخصی که نامش در ردیف ۷ قید شده کسی است که شما دوستش دارید ولی با هم نم

 

ی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)

 

۴- شخص شماره ۴ کسی است که شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!

 

۵- شخص شماره ۵ کسی است که شما را بسیار خوب می شناسد.

 

۶- شخصی که نامش در ردیف ۶ قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!

 

۷- آهنگ قید شده در ردیف ۸ با شخص شماره ۳ تطبیق می کند (مرتبط است)

 

۸- آهنگ شماره ۹ آهنگی برای شخص شماره ۷ است!

 

۹- آهنگ شماره ۱۰ آهنگی است که بیش از همه افکار شما را بازگو می کند!

 

۱۰- و بالاخره شماره ۱۱ آهنگی است که می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!

 

واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید که درست باشه!

نظرات 9 + ارسال نظر
نینجای چلمبه! سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:33

سلام
99 درصد درست بود! ولی همون 99 درصد واقعا جالب بود!

نینجای چلمبه! سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:36

دوباره سلام
خوشم آمد ... خیلی با حال بود! من لینکت می کنم ... اگه می شه من را با نام "وبلاگ تخصصی تیر و کمان لینک کن! ... فکر کنم تمام کسانی که از وب من می آن، بعد از خواندن مطالب تیراندازی، کلی حال کنن!!!

نینجای چلمبه! سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 http://www.wayofarchery.blogsky.com

سلام
یادم رفت آدرسو بدم ....

نانا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:39

اره اینو قبلا انجام داده بودم بهت قبلا گفته بودم ک صرف نظر از یکی دوتاش بقیه کاملا درست بودن
ولی دخترداییم من هی بالاسرش بودم گفتم زود زود ب مورد 3 ک رسیدیم واسه جوابش مرده بود از خنده بهم گفت میدونی این کیه؟این مستخدم مدرسمونه

بابا باز چ دختر دایی ای داری تو!!!!!چ بد شانس...اخی طفلکی!!!!خودت چی بلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گل سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:18

م سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:48

درست درست در اومد

میترا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:34

سلام ندا جون شماره 3 که اصلا فکرشو نمی کردم اینقدر خارق العاده بشه ولی شماره 7 نه چون کسی بود که خیلی دوسش دارم و همیشه تو زندگیم ناجی من بوده بهم امید داده وهمیشه مدیونش خواهم بود........

مهناز سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:10 http://mordadi.blogsky.com/

مرسی
خیلی باحال بود
واسه من که درست درومد

مهرداد جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

۳۰ درصد درست دراومد ولی خیلی جالب بود

مال همه ک ۹۹ درصد در اومد....شما احتمالا استثنایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد