نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

معنی مردن در فرهنگ خودمونی !! (طنز)

کاربردهای مختلف " مردن " در فرهنگ ما !!

برو بمیر : برو گمشو !

بمیرم برات : خیلی دلم برایت می سوزد !

می میرم برات : عاشقتم !

می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟

مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟

نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !

مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !

مرده : بی حال !

مردنی : نحیف و لاغر !

مردم : خسته شدم!

من بمیرم ؟ : راست می گویی 

نظرات 12 + ارسال نظر
گلایل چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:42 http://robeto.blogsky.com

سلام
.
خوبی
.
بمیرم برات !!‌!!!!!
.
این یعنی به منم سر بزن
.
خوشحال میشم بیای !!!

سحر پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:51

سلام گلا
عجب ترجمه ای داره ای مردن...
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______________________________________
. . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$..

بووووووووووووووووووووووووووس

nana پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:52

salaqm nedo alan ke kenaret nishastam mikham begam vebet kheyli ba hale

محمد علی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:21 http://0351.blogsky.com

سلام . . دمت گرم جالبه . . مطالبتو نمیشه کپی کرد . . . ولی من با اجازه ی شما کردم . . بازم بیت . . لینک پایه ای ؟

ما ک خیلی وقته لینکت کردیم

رضا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:23 http://azar.blogsky.com

عزیز
من اگه فقط موبایل رو ببرم که دیگه به اینترنت وصل نمیشم اخه

موجودی سیم کارتم تموم میشه زود
اخه من در این ضمینه ۱۰۰۰یا حداکثر۲۰۰۰ موجودی شارژ میگیرم و انو تا ۲ یا مثل ایندفعه ۳ ماه دارمش البته این دفعه که ۳ ما شد ۲۹ ریالش هنوز باقیست که برا تک زنگ عالیه اخه در این ضمینه روم به دیوار خسیسممیدونی این پیامکهای تبلیغی که برام میان که تو مسابقه شرکت کن از پیامهای که من تو ۱ ماه میفرستم خیلی زیادترهههولی در ضمینه کامپیوتر صدها تومن خرج میکنم

بیــ نــامــ جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:04 http://azchibegam.blogsky.com/

khili bahal bod:D


مهدی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:29 http://mehdiadibi61.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری موفق باشید.........
مهدی از اصفهان ارزوی سال خوبی برات داره . سال نو مبارک باد
۰۹۳۵۷۰۵۳۱۵۱

نانا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:34


عزیزمی ندا

نه بابااااااااااااااااااااااا؟؟؟!!

مهناز جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:48 http://mordadi.blogsky.com/


آره واقعا
کاملا درست بود!!
خیلی جالب بود
مرسی دوستای خوبم

نانا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:49

شوخولیددددددم جدی نگیر ما رو چ ب ای حرفا؟؟

اتفاقا من هم گفتم شاید اشتباهیییییی شده..هه هه

نی نی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:01

عجب ....
خیلییی ممنون.
راستی من تازه به جمعتون اضافه شدم..!

sara سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:29

azizam ali bood doostet daram boooooooooooooooos

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد