نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

بچه چندم خانواده هستین؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:07

من بچه 4 ..
ته تقاریم..
هه

همچنین...

مهران دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:27

من میگم با هم تفاهم داریم بگو نه؟(به شوخی)

شما فعلا بپا خسته نشی!!!!!!!ههه

مهران دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:47

اااااااااااوههههه
زبون و برم....

بله دیگه .. البته شما گفتید کم نمیارید ببینید چه جوری تسلیمتون میکنم........

مهران دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:01

حالا میخای خیالتو راحت کنم بگم تسلیممم؟

اونکه آخرش بالاخره میشدی.. اگه هم نمیگفتی

مهران دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:14

بلهههههههههههههههههه
رسوا شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد