نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

نویسنده های کوچولو

به یاد دوران بچگی

اس ام اس خنده دار

ما خواهان افزایش قیمت لوازم آرایشی هستیم!
بلکه حقایق آشکار شوند!
*
*
*
*
*
یکی از فانتزیام اینه دوست دخترم رایتل بخره صبح زود به دوست دخترم زنگ بزنم قیافشو ببینم هار هار بخندم
*
*
*
*
*
(( قدیما میگفتن کلید خوشبختی دو تا پ هستش پول و پارتی
اما الان نظر شخصی بنده اینکه رمز موفقیت دوتا پ دیگه هست :
پراید و پسته
یعنی شما این دوتا رو داشته باش دیگه حله اصن خود جنیفر لوپز میاد خواستگاریتون:))
*
*
*
*
*
بعضیا یه ژنی دارن که باعث میشه دری رو که باز میکنن نبندن
مثلا در اتاق، کشو، کمد، شامپو، خمیر دندون و...
اینا رو اعصابن :|
*
*
*
*
*
یــه قـــانـــونـــی هــــم هـــســـتــــــ کــــه مــیــگــــه:
هـــیـــچ دخـــتـــر یـــا پــســـری هـــمـــیـــنـــجـــوری الــکــی و بــرای رضــــای خــــدا خـــطـــشـــــ را عـــوض نـــمــیـــکــنـــه
((در 99% مـواقـع بـا شـمـاره ی قـبـلـیـش یـه گـنـدی زده کـه عـوضـش کـرده , الـبـتـه مـا بـرای اون 1% بــاقـی مـانـده احـتـرام ویــژه ای قــائـــلیــم))
*
*
*
*
*
نـفـریــن هــا و دعـا هـای جـدیـد
1 الهـی رنگ پـرایـد نـبـینـی
2 الهـی پستـه نخـورده از دنـیـا بـری
3 الهـی ببندنت جلوت پستـه بـذارن
4 الهـی پـرایـد سـوارت نکـنـه
5 الهـی پستـه بـه قـبرش ببـاره
6 خـدا کـنـه پدر شـوهـرت پستـه فـروش بـاشـه
7 الهـی پـرایـد بخـری
8 الهـی عـروسـیت پستـه شـابـاش بگـیری
*
*
*
*
*
ﺑﻪ یارو ﻣﻴﮕﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻮ ﺗﺎﻛﺴﻰ ﻛﻰ ﻛﻨﺎﺭﺕ ﺑﺸﻴﻨﻪ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮﺧﻮﺷﮕﻞ ﺑﺎ ﻧﺎﻣﺰﺩﺵ! ﻣﻴﮕﻦ : ﭼﺮﺍ ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺍﻭﻧﺎ ﻣﻴﭽﺴﺒﻦ ﺑﻪ ﻫﻢ ، ﺟﺎﻯ ﻣﻦ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻴﺸﻪ !
*
*
*
*
*

یکسال دارم التماس این بابا میکنم برام لب تاب بگیر هر موقع
هم میگم میگه هنوز لبش تاب نخورده
هر موقع لبش تاب خورد برات میگیرم
بابا ما داریم اخه.........:||
*
*
*
*
*
من بچه بودم مث شما بچه پولدارا لاک پشت نداشتم که،یه قورباغۀ بی پدر و مادر تو کوچه پیدا کرده بودم و براش پدری کردم.خدا بیامرزتش اسمش قاسم بود:))
*
*
*
*
*
میکرو ثانیه چیست؟ مدت زمان بین سبز شدن چراغ و بوق زدن ماشین عقبی
*
*
*
*
*
بچه که بودیم، ساعت ٦ صبح بیدار میشدیم که بریم مدرسه تو اون سرما،،!!!!
دم رفتن، مامانم سریع جلو ما مى رفت زیر پتو میگفت دلتون بسوزه من الان میخوابم برا خودم ، شما باید برین مدرسه!!بعدش هم قاه قاه میخندید...
ادم با بچه ى خودش هم رقابت میکنه سر خوابیدن؟!
*
*
*
*
*
جدیداً میخوام حال و احوال کسی رو بپرسم زنگ میزنم به موبایلش و با گوش دادن آهنگ پیشوازش سرگذشت نامه ش میاد دستم .
پیشنهاد می کنم امتحان کنید جواب میده، خیلی از مخارجتون رو کم میکنه!
*
*
*
*
*
روش های بیدار کردن خواب در خانه ما
مادر (قربون صدقه):عزیزم گلم خوشگلم مادر قربونت بره بیدار شو
پدر (رگباری):علیرضا علیرضاعلیرضاعلیرضاعلیرضاعلیرضاعلیرضاعلیرضاعلیرضا
برادر (فیزیکی):الان یه لگد می خوابونم تو شکمت تا دو روز نخوابی!!!
خواهر (تهدید):اگه بیدار نشی هر چی ازت می دونم به مامان میگم!!!!!
*
*
*
*
*
از وقتی تبلیغات رایتل تو تلویزیون شروع شده نمیدونین چه وضعیه تو خونمون! مامانم گیر داده برو یه دونه از این سیم کارتها بخر، از این به بعد زنگ میزنم ببینم کدوم قبرستونی؟ با کی میگردی؟ عروسمو ببینم چه شکلیه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد